Zadzwoń do nas. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00

+48 730 175 757
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Procedura Reklamacyjna

1. Reklamacje z tytułu wadliwości Produktu:

a) Klient, w przypadku wadliwości Produktu, ma prawo na podstawie ustawy  z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93) zgłosić odpowiednie żądania Sprzedawcy.

b) Zawiadomienia o wadliwości Produktu oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania można dokonać poprzez przesłanie wiadomości na adres mailowy reklamacje@epomerania.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy (ul. Koszalińska 22, 77-200 Miastko). W zgłoszeniu należy podać szczegółowy opis wady oraz dane kontaktowe, w szczególności numer telefonu.

c) Gdy jest to niezbędne dla oceny wady Produktu należy go dostarczyć na adres Sprzedawcy (ul. Koszalińska 22, 77-200 Miastko).

d) Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.

e) W przypadku Produktów objętych również gwarancją, Sprzedawca informuje, iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z wadliwości towaru.

2. Reklamacje z tytułu wad Produktu objętych gwarancją:

a) Wybrane, fabrycznie nowe Produkty sprzedawane w Sklepie internetowym objęte są gwarancją producenta, która to informacja widnieje również w opisie Produktu na stronie Sklepu internetowego.

b) Niektóre z produktów, o których mowa w punkcie a) posiadają aktywne kontrakty serwisowe Smartnet firmy CISCO, zarejestrowane na inne podmioty gospodarcze. W przypadku zakupu takich Produktów pożądane jest, aby Klient zakupił dodatkowy pakiet serwisowy na Produkt.

c) W przypadku posiadania przez Produkt wady, Klient ma prawo zgłosić Sprzedawcy roszczenie o wymianę Produktu na nowy, zwrotu ceny lub zamiany Produktu wadliwego na inny wybrany Produkt w zakresie nie przekraczającym ceny zakupu w Sklepie internetowym Produktu wadliwego.

d) Zawiadomienia o niezgodności Produktu z umową oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania można dokonać poprzez przesłanie wiadomości na adres mailowy reklamacje@epomerania.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy (ul. Koszalińska 22, 77-200 Miastko). W zgłoszeniu należy podać szczegółowy opis wady oraz dane kontaktowe, w szczególności numer telefonu.

e) Gdy jest to niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową należy go dostarczyć na adres Sprzedawcy wraz z fakturą VAT (ul. Koszalińska 22, 77-200 Miastko).

f) Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.

3. Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Sklep internetowy:

a) Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu internetowego Klient może składać poprzez wysłanie wiadomości na adres mailowy reklamacje@epomerania.pl

b) Zaleca się podanie w powyższej wiadomości jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

c) Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

d) Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.


pixel